Zonder weerklank

Ik schreeuw
Harder dan ooit
Ik hoor niets

Ik krijs
De longen uit mijn lijf
Niemand hoort me

Ik roep
Zo hard als ik kan
Niets

Stilte
In een grote leegte
Zonder echo

Een gedachte over “Zonder weerklank

  1. Lieve Marjolein, erg mooi gedicht met helaas zo veel pijn 😦
    Ik kom net thuis en zie dat je niet meer te vinden bent op FB. Ik weet niet hoe ik je anders kan bereiken en doe het dan maar hier.
    Ik wens je waanzinnig veel sterkte met alles en denk aan je, neem je tijd! Liefs Jacqueline xxx

Geef een reactie

