Zijspoor

Zonder na te denken
stap ik in
en laat ik mij meenemen

Zonder greintje gevoel
stap ik in
en laat ik mij vervoeren 

Zonder een lach
stap ik in
en ga weg van hier

Zonder een traan
stap ik in
en ga er vandoor 

Zonder jou
stap ik in
en verdwijn

2 gedachtes over “Zijspoor

  1. hmm
    kom maar naar mij.
    dan vergeet je misschien de pijn.
    en word het leven weer ,, fijn ”

    hahaha

    waar een einde is ….
    start gelijk een nieuw begin.
    dus stap maar in.
    kom naar mij
    ik maak je wel weer…?

Geef een reactie

