Dromenland

Eenzaam en alleen
Liggend in bed
Langzaam richting dromenland
Met de wekker al gezet

Midden in de nacht
Ik schrik wakker van gesnik
Heel snel dringt het tot me door
Dat snikken, dat deed ik

M’n kussen nat van tranen
Snikkend en happend naar lucht
Bijkomen op de rand van het bed
Een hele diepe zucht

Laat me los nare droom
Het wordt tijd voor mooie dromen
Al die jaren dat je me al volgt
Heb je me m’n rust ontnomen

Nu wil ik naar MOOI dromenland
Met dromen zonder zorgen
Niet meer achtervolgt door angst
En liefde niet langer verborgen

20120402-015000.jpg

Een gedachte over “Dromenland

Geef een reactie

