Mijn ogen lijken te smelten

Tranen als kleine beekjes
Rollend over mijn wangen
Niet te stoppen, niet te weerhouden
Niet langer in mijn ogen gevangen

Van kleine druppels
Naar grote stromen
Lang geprobeerd tegen te houden
Niet langer aan te ontkomen

Van rustig sijpelende tranen
Naar een enorme stortvloed
Het enkel kunnen aanvaarden
Dat dit er nu ook uit moet

Mijn ogen lijken te smelten
Langzaam aan het vergaan
Het enige wat zichtbaar blijft
Is het rollen van mijn traan

 

 


 


2 gedachtes over “Mijn ogen lijken te smelten

Geef een reactie

