Vecht!

Jij koos om te vechten
Vechten voor je leven
Er is alleen geen plek voor mij
Heel even

Hoe lang is heel even?
Hoe lang moet ik wachten?
Is er iets
Dat deze pijn kan verzachten?

Jij zegt mij niets te kunnen bieden
In jouw ogen ben ik meer waard
Doordat je mij niks kunt geven
Voel jij je bezwaard

Je wilt me beschermen
Me behoeden voor jouw pijn
Daarom kies jij ervoor
Niet langer meer de mijne te zijn

Ik heb respect voor je keuze
Al had ik het liever anders gezien
Is er nog een kans voor ons?
Later in dit leven misschien?

Ik laat je los
Maar ik zal altijd blijven hopen
Dat het weer net zo wordt als de dag
Dat jij mijn hart was binnengekropen

Vecht, lieve schat.
Vecht voor jouw jou
En vergeet alsjeblieft nooit
Hoeveel ik van je hou

Een gedachte over “Vecht!

  1. stik…?

    ik slik…
    hmm
    ja ik ken dit
    en zwem, door

    weg.
    waarna toe ?
    nee…
    maar ;
    timboektoe

    mooi geschreven..ken dat gevoel..de vlucht van de ander.
    de weg van het leven …
    das een strijd
    die niet vrijt
    is het kwijt

    ………………………………………………. groetjes Harry

Geef een reactie

