Afstand doet pijn

Zoveel kilometers ver
Onze harten zo dichtbij
Eén wens
Was je maar hier bij mij

Kon ik je maar even vasthouden
Kon ik je maar even kussen
Het kan niet
Want er zit zoveel afstand tussen

Angst voor het opgeven
Angst voor het stoppen met vechten
Hoe meer ik je mis
Hoe meer ik me aan je ga hechten

Afstand doet zeer
Zo ongelooflijk veel pijn
Ik heb er alles voor over
Om heel even bij je te kunnen zijn

Als we samen zouden zijn
Konden we even vergeten
De rest kan me niks schelen
Dat mag je best weten

Gewoon jij en ik, samen
Wij met z´n twee
Gewoon heel eventjes
Even geen shizzle, maar tevree

Wat wij nodig hebben
Is de liefde voelen
Alleen jij en ik
De rest laten wegspoelen

Hou de hoop vast
Geef nooit op
Wij met z´n tweeën
Jij en ik voorop!

Een gedachte over “Afstand doet pijn

Geef een reactie

