Voorjaar in mijn hart

De zon die schijnt
En maakt me blij
Ik loop naar buiten
En voel me vrij

Wind waait zachtjes door m´n haar
Zonnestralen verwarmen m´n huid
Een smile van oor tot oor
Ik geniet…voluit

Bloemen proberen te groeien
Het gras wordt mooier groen
Dit is wat de zon bedoelde
Hier was het haar allemaal om te doen

Ik sluit m´n ogen en adem in
De lente die ik ruik
Laat me zweven van geluk
En geeft me kriebels in mijn buik

Vorige week nog op de schaatsen
Het voelt een beetje raar
Officieel is het nog winter
Maar in mijn hart is het voorjaar

Ik loop naar buiten
En voel de zon
Dit is de dag
Dat voor mij de lente begon

Een gedachte over “Voorjaar in mijn hart

Geef een reactie

