Ik sta achter je

Ik snap je woede
Ik voel je pijn
Het enige wat ik kan
Is er voor je zijn

Ik snap je frustratie
Je verdriet
Ik zou het willen laten verdwijnen,
maar dat kan ik niet

Je hebt tranen
En bent boos
Ik kan niks
En sta machteloos

Luisteren is het enige wat ik kan
Ik bied je mijn luisterend oor
Mijn liefde had je al
Sinds de dag dat ik m’n hart verloor

Doe wat je moet doen
Wat moet, dat moet
Ik sta achter je
Bij alles wat je doet

Al had ik duizend wensen
Ik gaf ze allemaal aan jou
In de hoop dat ze uitkomen
Omdat ik van je hou

Geef een reactie

