Lachen

Schateren om niks
Stuk gaan om van alles
Lachen is heerlijk
Lachen is gezond
Tranen met tuiten
Pijn in mijn buik
Kramp in mijn wangen
Lachen is leuk
Ginnegappen
Grollen en dollen
Droge humor
Echt mijn ding
Woordgrappen
Anekdotes en gebbetjes
Een poets bakken
En “Laughing Out Loud”

Als lachen mij ooit zal vergaan
Als ik het ooit zal verleren
Herinner mij aan het bestaan
Of vraag mij nooit meer terug te keren
Zonder lach geen leven
Zonder lach had ik de hoop opgegeven

20120219-133147.jpg

Geef een reactie

