Ik heb een doel

Ik heb een doel
Helemaal voor mij
Voor mij alleen
Niet voor allebei

Ik heb een doel
Niet voor jou
Niet voor jullie
Maar voor degene van wie ik hou

Ik heb een doel
Een nieuw plan
Nog niet begonnen
Toch geniet ik er al van

Ik heb een doel
Een mooi doel voor ogen
Het maakt me blij
en opgetogen

Ik heb een doel
En ik heb er zin in
Nog heel even 
Dan zit ik er middenin

Ik heb een doel
En ga hem halen
Met echte doorbraken
En heuse mijlpalen

Ik heb een doel
Ineens heel plots
En stiekem ben ik nu al
Een klein beetje trots

 

Een gedachte over “Ik heb een doel

Geef een reactie

