Love story

Ik probeer me voor te stellen
Hoe het straks zal zijn
De eerstvolgende keer dat ik je weer zie
Hoe fijn…

Hoe ik je tegemoet kom rennen
Hoe ik mezelf in jouw armen gooi
Hoe onze “eerste” kus zou voelen
Zo mooi…

De tranen van geluk zullen vloeien
Biggelend langs mijn lachende mond
Terwijl jij mij optilt en vasthoudt
Zweef ik met beide voeten boven de grond

Je vasthouden en niet meer loslaten
Alsof het de laatste keer is
Je overspoelen met mijn liefde
Als een ware overdosis

Als een film, zo prachtig mooi
Zo lekker klef romantisch
Zo´n hele hele echte
Zelfs een beetje magisch

Misschien is het een droom
Misschien wordt het wel waarheid
Ik blijf in mijn dromen geloven
Anders krijg ik wellicht spijt

Een gedachte over “Love story

Geef een reactie

