Spijt.

Ik ben er heel goed in
Mijn leven overhoop gooien
Dingen kapot maken
Ik loop te klooien

Was ik er maar niet zo goed in
Wist ik maar hoe ik het wel had moeten doen
Ik doe mensen pijn
Hoe kan ik het ze aandoen?

Ik weet het verschil niet meer
Het verschil tussen goed en fout
Ik heb iemand pijn gedaan
Ondanks dat ik zoveel van hem houd

Iemand die me lief is
Meer dan dierbaar
Ik kan en wil niet zonder hem
Hij is onmisbaar

Stukgemaakt, vernietigd
Niet gewild en onopzettelijk
Toch heb ik het gedaan
Zo verdomde pijnlijk

Ik weet niet meer hoe
Hoe ik het moet herstellen
Of het nog wel kan
Kan iemand mij dat vertellen?

Compleet radeloos
Alles ben ik kwijt
Het enige wat ik nog heb
Het enige wat ik heb is spijt

3 gedachtes over “Spijt.

  1. het is nooit te laat voor een poging om de dingen weer beter te maken… spijt heb je van de dingen die je niet gedaan hebt. berouw heb je over de dingen die je fout gedaan hebt… Als hij van je houdt, geeft hij je een kans, een poging om hem terug te winnen. Dat hoort zo… ((((((( Mar )))))))

Geef een reactie

