Laat me

Laat me.
Laat me maar even.
Ik moet dit doen.
Het is mijn leven.

Laat me.
Laat me m´n gang gaan.
Ik weet heus wel,
dat je altijd achter me zal staan.

Laat me.
Laat me alleen.
Ik moet dit zelf doen.
Ik moet hier doorheen.

Laat me.
Gewoon even laten.
Gun me mijn rust.
Ik heb geen zin om te praten.

Laat me.
Laat me met rust.
Ik vraag het niet zomaar.
Ik doe het doelbewust.

Laat me.
Laat me m´n ding doen.
Ik trek even mijn muur op.
Net zoals toen.

Laat me.
Laat me maar.
Ik zeg het je één keer.
En nu is het klaar.

Laat me. 

Geef een reactie

